loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

بیداری اسلامی: مبانی، زمینه ها و پیامدهای ژئوپلیتیک

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 13362 10003022
139,000 132,100 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب «بیداری اسلامی؛ مبانی، زمینه ها و پیامدهای ژئوپلیتیک» به موج بیداری اسلامی در کشورهای عربی خاورمیانه می پردازد که در سال2010 از تونس آغاز و در ادامه به کشورهایی چون مصر، لیبی، بحرین، یمن و... وارد شد.

مجتبی رحماندوست نویسنده و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در مقدمه این کتاب با اشاره به لزوم پرداختن به پدیده بیداری اسلامی به شکل علمی و در قالب کتاب در ایران، نوشته است: کتاب حاضر همراه با تحلیلی از جنبش های فکری بیدارگر، حرکت های افراطی و میانه رو و نیز حرکت های واپس گرای جهان اسلام به بررسی این موضوع (بیداری اسلامی) پرداخته است.

این کتاب از هفت فصل تشکیل شده و عناوین آن عبارتند از: «تحلیل نظری بیداری اسلامی»، «مبانی فکری و معرفتی بیداری اسلامی»، «امواج بیداری اسلامی»، «کالبد شکافی بیداری اسلامی»، «مطالعه موردی بیداری اسلامی در خاورمیانه و شمال آفریقا»، «بیداری اسلامی؛ اثرگذاری ها، رویکردها و رقابت ها» و «چشم انداز، روندها و چالش ها».
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما