loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کمین واژه ها: خاطراتی از شکل گیری و فعالیت های دسته شنود اطلاعات عملیات لشکر 14 امام حسین (ع) و قرارگاه جنگ های الکترونیک (جنگال) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس

ناشر سوره مهر

نویسنده محمدعلی محمدی (م . ریحان)

تعداد صفحات : 284

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 13364 10003022
25,000 23,800 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

«کمین واژه ها» خاطراتی از شکل گیری و فعالیت های دسته ی شنود معاونت اطلاعات عملیات لشکر امام حسین (ع) و قرارگاه جنگ های الکترونیک (جنگال) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس است.

وقتی که ما رسیدیم، لباس شنود برای شان تنگ بود، از بصره تا قطع نامه، این ها را می شود گفت، صحنه ی عملیات عوض شد، فراتر از وظیفه، بسیاری از مسائل ... ، هتل زیرزمینی، نقشه را نگاه کن، یادداشت ها، اشخاص، مکان ها و موقعیت ها، عملیات ، ادوات، عناوین و اصطلاحات، چند نکته ی توضیحی و تصاویر، بخش های مختلف این کتاب هستند.

در آغاز مقدمه ی این کتاب می خوانیم: «تیپ امام حسین (ع) متشکل از نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اصفهان که بعد ها به لشکر ۱۴ امام حسین (ع) تبدیل شد، نخستین یگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که دسته ی شنود در آن شکل گرفت و این تجربه مبنای شکل گیری شنود در سایر یگان ها و تشکیل قرارگاه جنگ های الکترونیک سپاه پاسداران انقلاب اسلامی (جنگال) بود.

به موجب سندی که در فاو پیدا شد، فرماندهی ارتش بعث مقرر کرده بود نیروهای شنود سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به محض اسارت برای بازجویی ویژه در اختیار استخبارات قرار گیرند و این سند به تنهایی گویای حساسیت و خشم فزاینده ی دشمن نسبت به گسترش مداوم نقش حیاتی شنود در طول دوران هشت ساله ی دفاع مقدس فرزندان ملت بزرگ ما از مرزهای میهن اسلامی است.»
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما