loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

به رنگ کودکی: خاطرات جواد صحرایی، نونهال نه ساله از سال های حضور در جبهه

ناشر سوره مهر

نویسنده حسین شیردل | حسن شیردل

راوی کتاب جواد صحرایی

تعداد صفحات : 126

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 13367 10003022
25,000 23,800 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

«به رنگ کودکی» درباره خاطرات جواد محرابی متولد 56 است. جواد صحرایی به دلیل اینکه پدرش فرمانده گردان امام محمدباقر بود در سال های 65 تا 67 بنا به دستوری از سوی فرمانده لشکر 25 کربلا، کلیه فرماندهان ارشد گردان ها بایستی به همراه خانواده هایشان در پایگاه مستقر می شدند و این به دلیل این بود که زمانی که فرماندهان از جبهه به مرخصی می آمدند برای مواقع ضروری در دسترس باشند. به همین دلیل جواد صحرایی به همراه مادر و برادر کوچکترش به پایگاه می روند و همین سبک زندگی برای یک کودک 9 ساله، باعث یک سری اتفاقات و خاطرات برای او می شود.

اتفاقاتی که در این برهه از زندگی برای جواد و خانواده اش می افتد به همراه اتفاقات دیگری که برای خانواده های فرماندهان دیگر رخ می دهد و زندگی متفاوتی که به عنوان یک کودک در محیط نظامی و در آن شرایط جنگی تجربه می کند باعث می شود که زندگی کودکی جواد صحرایی خیلی متفاوت از بقیه هم دوره ای های او باشد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما