loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

اندیشه های ناب - دفتر دوم: سیمای زن در اسلام

ناشر موسسه فرهنگی مطالعاتی الزهرا (س)

نویسنده حسین مظاهری

سال نشر : 1391

تعداد صفحات : 127

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 13393 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
11,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

مجموعه چند جلدی اندیشه های ناب، کوششی است در راستای تبیین مسائل و معارف دینی که در قالب پرسش و پاسخ تنظیم شده و در هر دفتر از آن، به یکی از موضوعات معارف اسلامی پرداخته می شود.

دفتر دوم این مجموعه، به تبیین برخی از جنبه های شخصیت زنان، از منظر دین مبین اسلام اختصاص دارد و در آن به پرسش های مختلفی در این زمینه پاسخ داده شده است.

این کتاب از هشت فصل اصلی تشکیل شده که در آن، به بیش از 150 پرسش درباره مباحث مختلف مربوط به زنان، توسط آیت الله مظاهری پاسخ داده شده و دارای موضوعات متنوعی شامل خانه و خانواده، پوشش و حجاب، عفاف، روابط دختر و پسر، ازدواج، زن و اجتماع، زن و شبهات، سؤالات فقهی و پاسخ به برخی پرسش های پیرامون کنوانسیون محو کلیه اشکال تبعیض علیه زنان است.

برخورداری از بیانی روان و نیز رعایت اختصار در پاسخ ها و هم چنین ارائه مستندات پاسخ ها در پاورقی ، از ویژگی اثر حاضر است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

فاط محمدی ن

سلام.کسی این کتاب رو خونده؟؟ چطوره؟ درباره زن و نگاه به خانم ها در اسلام چه کتابی رو پیشنهاد می کنید؟

5 فروردین 1399

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما