loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

اندیشه های ناب (دوره سه جلدی)

ناشر موسسه فرهنگی مطالعاتی الزهرا (س)

نویسنده حسین مظاهری

سال نشر : 1391

تعداد صفحات : 246

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

مجموعه چند جلدی «اندیشه های ناب»، کوششی است در راستای تبیین مسائل و معارف دینی که در قالب پرسش و پاسخ تنظیم شده و در هر دفتر از آن به یکی از موضوعات معارف اسلامی پرداخته خواهد شد.

دفتر اول این مجموعه، به تبیین برخی از جنبه های با اهمیّت شخصیّت بی بدیل حضرت امّ الائمّة النُّجباء ، فاطمۀ زهراء«سلام الله علیها» اختصاص دارد و به پرسش های متفاوتی پیرامون جنبه های مختلف شخصیّت، سیره و رخدادهای مربوط به شهادت حضرت زهرا«سلام الله علیها»، توسّط مرجع عالیقدر حضرت آیت الله مظاهری پاسخ داده شده است.

جلد دوم کتاب از هفت فصل اصلی تشکیل شده و شامل موضوعاتی همچون: «خلقت و ولادت حضرت زهراسلام الله علیها»، «اسامی و القاب حضرت زهراءسلام الله علیها»، «حضرت زهراسلام الله علیها و پیامبر اکرم صلّی الله علیه و آله»، «حضرت زهراسلام الله علیها و امیرالمؤمنین علیه السّلام»، «حضرت زهراسلام الله علیها بعد از پیامبر اکرم صلّی الله علیه و آله»، «شخصیّت و سیرۀ فردی و اجتماعی حضرت زهراسلام الله علیها» و ... می باشد.

برخورداری از بیانی روان و نیز رعایت اختصار در پاسخ ها و همچنین ارائۀ مستندات مفصّل پاسخ ها در پاورقی ، از ویژگی های اثر حاضر است.
دفتر دوم این مجموعه، به تبیین برخی از جنبه های شخصیت زنان، از منظر دین مبین اسلام اختصاص دارد و در آن به پرسش های مختلفی در این زمینه پاسخ داده شده است.

جلد دوم این کتاب از هشت فصل اصلی تشکیل شده که در آن، به بیش از 150 پرسش درباره مباحث مختلف مربوط به زنان، توسط آیت الله مظاهری پاسخ داده شده و دارای موضوعات متنوعی شامل خانه و خانواده، پوشش و حجاب، عفاف، روابط دختر و پسر، ازدواج، زن و اجتماع، زن و شبهات، سؤالات فقهی و پاسخ به برخی پرسش های پیرامون کنوانسیون محو کلیه اشکال تبعیض علیه زنان است.

برخورداری از بیانی روان و نیز رعایت اختصار در پاسخ ها و هم چنین ارائه مستندات پاسخ ها در پاورقی ، از ویژگی اثر حاضر است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما