loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

صهیونیسم در مسیر سلطه: ناگفته هایی از توطئه ها و ترفندها

ناشر ساقی

نویسنده اندرو کارینگتن هیچکاک

مترجم محمدیاسر فرحزادی

تعداد صفحات : 283

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 13413 10003022
35,000 31,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

نسبت یهود با پول موضوع کتاب «صهیونیسم در مسیر سلطه» است. پس از قرون وسطا کم کم این شرایط فراهم می شود که یهود با رهایی از چتر سنگین مسیحیت کاتولیک، تکاپوهای مادی خود را در قالب ربا و در نهایت ایجاد بانک سامان دهند.

مقدمات حضور پررنگ یهود در عرصه های مالی و پولی اقتضا می کرد که در عرصه فرهنگ، سیاست و حتی مذهب نیز دست اندازی هایی داشته باشد تا تمام مسیرها را به پول ختم کند. خاندان روچیلد نماد امروزی از شخصیت دیرین و مثال یهود حریص به پول است که از همه وسایل و ابزار استفاده می کند تا تا سرمایه خود را دو برابر، چند برابر یا حتی صدها برابر افزایش دهد.

در این پروسه، جنایت، قتل، جنگ، تحریف و ... به وسعت تمام و به آسانی صورت می گیرد تا یهود به آمال خود در قالب حکومت واحد جهانی و استیلای پول و سرمایه به تمام مقررات و شئون بشر برسد.

کتاب «صهیونیسم در مسیر سلطه» در قالبی جدید حقایقی را بازگو می کند که سال ها محققان آزاده در هر کشوری آن را به سختی تمام دریافته اند و برای دیگران روایت کرده اند.
این اثر دارای پنج بخش نظیر «اسرار خونبار کنیسه شیطان»، «کنیسه شیطان، رویداد شماری پیشینه و دستور کار آن» و «کلام آخر» است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما