loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

خفاش و خورشید

ناشر حامیان آزادی قدس

نویسنده شمس الدین رحمانی

تعداد صفحات : 96

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

این کتاب‌که‌هم‌ زمان با بزرگداشت سوم خرداد، روز حماسه آزادسازی خرمشهر منتشر شد، به دو موضوع اصلی‌می‌پردازد: بهائیت و روز قدس. منتهی‌نحوه بررسی این دو موضوع‌ با شیوه‌های معمولی‌ تا‌حدودی تفاوت دارد. در این کتاب این هر دو موضوع در ظرف زمانی خود و با ارتباط این موضوعات با جمهوری اسلامی ایران از یک‌طرف، و با یهودی‌ها و صهیونیست‌ها ـ از طرف دیگر ـ توضیح داده می‌شود.
قضیّه بهائی‌ها ـ و قبل از آن بابی‌ها ـ با مسلمان شدن دو سه هزار یهودی مشهدی در یکصد و هفتاد سال پیش شروع شد که بعد هم در سراسر ایران و با عنوان مسلمان پخش شدند تا وقتی میرزا محمدعلی باب ـ پنج‌سال پس از مسلمان شدن جهودها ـ‌ ادّعای خود را شروع‌کرد، این‌ها عموماً بابی‌ و‌ بعد از علی‌محمدباب، بهائی شدند تا علاوه بر ایجاد تفرقه و فتنه و فساد، اگر بتوانند بقیه شیعیان ایران را هم بهائی کنند.
در حوالی جنگ جهانی‌ اول که جهودهای صهیونیست، نقشه‌های عظیمی‌برای سراسر جهان کشیده بودند، ضمناً با کمک عین‌الملک هویدا، پدر نخست وزیر سیزده ساله شاه، رضا‌خان قزّاق را که معلوم می‌شود بهائی و یهودی‌الاصل بوده انتخاب کرده و او را با کمک انگلیسی‌ها به تخت شاهی نشاند. در سراسر حکومت پهلوی اول و دوم بهائی‌ها به همراه جهودها و فراماسونها بر سراسر مملکت سلطه داشتند و قصد نابودی کامل هویت اسلامی ایران را داشته‌اند.
با رحلت آیت‌الله بروجردی، در سال‌۱۳۴۰ نهضت امام‌خمینی‌رحمة‌الله‌علیه درست در مقابل‌ این توطئه شروع شد و با فداکاری‌ها و جانبازی‌های فراوان، الحمدالله به ثمر رسید. ثمری که در واقع مقابله با صهیونیست‌ها و یهودی‌ها و نجات دادن اسلام و مسلمانی و ایران از این توطئه خطرناک بود. اما با پیروزی انقلاب اسلامی بلافاصله بخش دوم این حماسه شروع شد.
این‌بار جمهوری‌اسلامی نوپا و رهبر عظیم‌الشّأن آن حالت تهاجمی به خود گرفته و با اعلام روز قدس در ششمین ماه پس از ۲۲ بهمن، جبهه اصلی مبارزه سنگر بندی شد.
«روز قدس روز اسلام است؛ روزی است که مستضعفین باید دماغ مستکبرین را به خاک بمالند.»
اما اعلام روز قدس در تابستان سال ۱۳۵۸ و در شرایطی که انقلاب اسلامی به شدت تحت انواع فشارها بود، نشانه درایت و صلابت و شجاعت و دورنگری و قدرت روحی و در مجموع واقعیّت معنوی الهی امام خمینی‌رحمةالله بود. شناخت ابعاد معانی روز قدس نیز از عواملی است که هر مسلمان ایرانی انقلابی را تجهیز و تشویق می‌کند که بداند این جمهوری‌اسلامی، چه نعمت عظیمی است که خداوند منّت آن را بر سر همه ما گذارده است تا ان‌شاءالله با همه توان در راه حفظ و تقویت آن بکوشیم.
مباحث یاد شده، محور و چکیده دو بخش کتاب خفاش و خورشید می باشد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما