loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

گزیده اشعار بیدل (دوره دو جلدی)

زودیاب ها در شعر بیدل

ناشر شرکت چاپ و نشر بین الملل

گردآورنده کتاب علی انسانی

شاعر بیدل دهلوی

تعداد صفحات : 776

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 13457 10003022
160,000 152,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

در کتاب گزیده زودیاب ها در شعر بیدل مولف سعی بر این داشته است که ابیات نسبتاً زودیاب را گزینش کند و سرودهایی که می توانند از پنجره های چشم، خود را به راهرو گوش ها برسانند و به خانه های دل های مشتاق مهمان کنند و جای خود را در نهانخانه ذهن ها باز کرده و به صندوق سینه ها به امانت بسپارند تا مردم کوچه و بازار و مجامع دیگر هم که دوستدار شعر ناب هستند از اشعار و افکار بیدل متمتّع و متنعّم شوند..

شاعری که با زبان بیدل آشناست و عمری را با او مأنوس بوده در میدان فهم بیدل، با تردید و تأمل ظاهر می شود. علی انسانی گردآورنده کتاب دو جلدی گزیده زودیاب ها در شعر بیدل (گزیده اشعار بیدل) است. این کتاب در انتشارات بین الملل منتشر شده است.

معیارهای گزینش در کتاب عرفانی، آموزشی، اجتماعی، مذهبی و غیره بوده است که از 1198 صفحه و 2840 غزل که غالباً به 14 بیت هم می ریسد و از حدود 35000 هزار بیت غزل کوتاه و حدود 2000 بیت گزیده شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما