loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

معاد یا بازگشت به سوی خدا (دو جلد در یک مجلد)

ناشر شرکت سهامی انتشار

نویسنده محمد شجاعی

سال نشر : 1392

تعداد صفحات : 628

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

در این کتاب مقوله بازگشت انسان به سوی خداوند با استناد به آیات قرآن کریم، و روایات بازگو شده است. برای این منظور، نخست دلایل اعتقاد به معاد از منظر قرآن بررسی می شود. سپس دلایل عمومی معاد از دیدگاه فلاسفه و عرفا تبیین می گردد. برخی مباحث کتاب بدین قرار است: مراتب وجود، سیر و حرکت آسمان ها و زمین به سوی معاد، معاد انسان، حرکت روح و جسم انسان، بدن اخروی و احکام آن، لزوم تحول روح و جسم، تنزلات روح انسان، و عالم مجرد.

نویسنده در این کتاب موضوع معاد را با شیوه ای متفاوت بررسی کرده است. این اثر در راستای تحقیق و تعمق بیشتر در معاد نگاشته شده و به صورت مشروح، با استفاده از آیات قرآن کریم و روایات و تحقیقات فلسفی و عرفانی به این مسأله پرداخته است. البته 6 جلد کتاب برگرفته از برخی از مباحث استاد در جلساتشان درخصوص معاد در خصوص خواب با تنظیم مرحوم حجت الاسلام کاشفی، چاپ کانون اندیشه جوان با عناوین:
بازگشت به هستی، عروج روح، قیام قیامت، تجسم عمل شفاعت، مواقف حشر، و نشانه های خواب منتشر شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما