loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

پرسمان قرآنی کودک

3 (2)
خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 1361 10003022
45,000 40,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

پاسخ گویی به پرسشهای قرآنی کار بسیار دقیق و ظریفی است خصوصا اگر پرسش کننده کودک یا نوجوان باشد. چرا که عمق معارف قرآن و محدودیت در انتخاب واژه ها و مثالها ، لزوم مختصر گویی و حساسیت های تربیتی ، همگی در شیوه پاسخ دادن به پرسشها دخالت دارند.
این کتاب بر آن است تا پاسخ یک سری از مهمترین پرسشهای قرآنی کودکان و نوجوانان را با ادبیاتی قابل فهم برای آنان، ارائه نماید تا از یک سو پاسخی باشد به پرسشهای آنان و از سوی دیگر الگویی باشد برای مربیان و معلمان در نحوه پاسخگویی به پرسشهای قرآنی .

سئوال: پیامبران ، حرفهای خدا را چگونه دریافت می کردند؟
جواب: پیامبران برای دریافت فرمان خدا راههای بسیاری داشتند : گاهی دستور خدا را در خواب می دیدند مانند خواب حضرت ابراهیم – علیه السلام – که با دیدن آن فهمید که باید فرزندش را قربانی کند. گاهی فرمان خدا را از جبرئیل – که فرشته پیام رسان است – می شنیده اند. گاهی هم صدایی ایجاد می شد و پیامبر را از پیام خدا با خبر می ساخت. همانطر که حضرت موسی از دلِ یک درخت صدایی شنید و از فرمان خدا با خبر گردید.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما