loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

طلوع جاودان: پژوهشی درباره زندگانی حضرت ابراهیم (ع)

ناشر بوستان کتاب قم

نویسنده محمد صالحی منش

سال نشر : 1386

تعداد صفحات : 400

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 1364 10003022
58,000 52,200 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

حضرت ابراهیم (ع) پیامبر بزرگی است که با طلوع جاودانه خود، توحید و یکتاپرستی را گسترش داد و شرک و بت پرستی را رو به افول نهاد. زندگانی او پر از نکته های درس آموز و تربیتی است که هر انسانی را به آگاهی و بیداری فرا می خواند و مسیر ایمان را نورباران می کند.
اثر حاضر، پژوهشی است جامع درباره حیات معنوی و زندگی او از: تولد تا هجرت و از هجرت تا رحلت که با استفاده از کهن ترین منابع و با محوریت قرآن، نگاشته شده است.

برخی از عناوین فهرست مطالب کتاب:
ابراهیم (ع) نمودی کامل از فطرت الهی انسان - موانع اجتماعی و خانوادگی در مسیر هدایت ابراهیم (ع) - آشنایی ابراهیم با حقیقت در نامساعدترین محیط - چگونگی شکل گیری شخصیت توحیدی ابراهیم (ع) - ویژگی های شخصیتی ابراهیم (ع) پیش از نبوت - تلاش ابراهیم (ع) برای خشکاندن ریشه های تفکر شرک - واکنش های مشرکان در برابر اقدام های ابراهیم (ع) - تحلیلی از ماجرای بت شکنی ابراهیم (ع) - هجرت ابراهیم (ع) به فلسطین - آشنایی اجمالی با کتاب آسمانی و آیین ابراهیم (ع) - منزلت ابراهیم (ع) در ادیان الهی - مقام معنوی ابراهیم (ع) در قرآن کریم - فضایل ابراهیم (ع)
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما