loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

رساله لب اللباب

به ضمیمه مصاحبات

ناشر بوستان کتاب قم

نویسنده سید محمدحسین حسینی طهرانی

تحقیق و تنظیم کتاب سید هادی خسروشاهی

سخنران سید محمدحسین طباطبایی

سال نشر : 1400

تعداد صفحات : 412

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 13666 10003022
230,000 207,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

این کتاب رساله «لب اللباب» همراه با ضمیمه مصاحبات تقریر آیت الله سید محمدحسین حسینی تهرانی و سید هادی خسروشاهی می باشد.
فیلسوف و متفکر بزرگ اسلامی علامه سید محمدحسین طباطبایی(ره) از ماه صفر تا جمادی الاولی 1400 هجری قمری به مدت چهار ماه در تهران اقامت داشتند. یکی از شاگردان مبرز ایشان، آیت الله سید محمدحسین حسینی تهرانی(ره) فرصت را مغتنم شمرده و در روز، چند ساعتی از محضر ایشان بهره برده و مطالب خود را در قالب سئوال طرح می کرده و علامه طباطبایی هم آن پرسش ها را به تفصیل پاسخ می گفته است که مجموعه آن ها با عنوان «مصاحبات» آمده است.

بحث های این کتاب که از هر نظر بدیع و عمیق است در هیچ یک از آثار علامه طباطبایی یافت نمی شود و این مباحث در پنج قسمت قرآنی، فلسفی، عرفانی، علمی و تاریخی تنظیم شده است. ضمیمه این اثر نیز رساله «لب اللباب» است که در مورد شیوه درستِ سیر و سلوک، مطابق با آموزه های شیعه است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما