loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

از چنده لا تا جنگ: خاطرات شمسی سبحانی

ناشر سوره مهر

مصاحبه گر گلستان جعفریان

سال نشر : 1392

تعداد صفحات : 172

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 1387 10003022
15,000 14,300 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

شمسی سبحانی از آغاز جنگ ایران و عراق تا اواخر سال 1364 در مناطق جنگی جنوب، به عنوان نیروی داوطلب سپاه به امدادرسانی مجروحان جنگی مشغول بوده است.

راوی در این کتاب به ذکر خاطرات تلخ و شیرین از ایام حضور خود درکردستان و همچنین مناطق جنگی جنوب پرداخته و به عملیات های فتح المبین، بیت المقدس، خیبر، والفجر مقدماتی و والفجر یک اشاره میکند.

«از چنده لا تا جنگ» خاطراتی از دوران کودکی، مبارزات انقلابی، دوران آموزش امدادگری در بیمارستان لقمان، اعدام پاسداران توسط کومله ها، نفوذ یکی از نیروهای کومله در بیمارستان اللّه اکبر، بازدید از مناطق آزادشده و عملیاتی هویزه و محل شهادت دکتر چمران در دهلاویه، راه اندازی بخش رختشویخانه بیمارستان شهید کلانتری اندیمشک توسط راوی و خاطراتی از آن روزها، مسلمان شدن یکی از نیروهای امدادگر مسیحی، ازدواج راوی با یکی از نیروهای سپاهی، و ... را در خود جای داده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما