loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تراز سیاست: جلوه هایی از سیاست و مدیریت شیخ انصاری قدس سره

3 (1)
چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

کتاب تراز سیاست: جلوه هایی از سیاست و مدیریت شیخ انصاری قدس سره، نوشته علی ابوالحسنی (منذر) است و در انتشارات موسسه مطالعات تاریخ معاصر ایران منتشر شده است. در این کتاب نویسنده علی ابوالحسنی (منذر)، بعد از بیان مقدمه کتاب را در6 بخش گردآوری کرده است.

شیخ اعظم فقاهت مرحوم آیت الله العظمی حاج شیخ مرتضی انصاری از مراجع بزرگ و فقهای نامدار شیعه در قرن سیزدهم هستند که عمر شریف خویش را صرف فقاهت شیعه نموده و آثار بسیار ارزشمندی همچون: رسائل، مکاسب، تقریرات، ... از خود به یادگار گذاشته اند. علاوه بر علم وافر شیخ ایشان در نکات اجتماعی و سیاسی نیز تیزبین بوده و دقت نظر و ظرافت عمل خاصی را اعمال می داشتند که برخی از آنها در تاریخ ثبت و مرقوم است.

کتاب تراز سیاست: جلوه هایی از سیاست و مدیریت شیخ انصاری قدس سره،، همچنان که از نامش پیداست عهده دار بحث پیرامون سیاست شیخ انصاری (ره) است که نشانگر ظرافت اندیشه و صلابت عمل وی در پهنه اجتماع و سیاست آن روز می باشد.

کتاب «تراز سیاست» علی ابوالحسنی به طور کلی باتوجه به مطالبی که در بردارد علاوه براینکه بُعد سیاسی شیخ انصاری (ره) را بیان می کند؛ خواننده را هم به این مطلب واقف می کند که ، سیاست شیخ هم همچون امام خمینی (ره) عین دیانت وی است؛ همچنین با مطالعه این کتاب، مطالب ارزشمندی از علمای دیگر و مخصوصاً سیره سیاسی شان عاید خواننده عزیز خواهد شد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما