loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

قصه های غرب وحشی (دوره پنج جلدی)

ناشر سوره مهر

نویسنده شهرام شفیعی

تصویرگر رضا مکتبی

سال نشر : 1387

تعداد صفحات : 475

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

مجموعه ی «قصه های غرب وحشی» شامل 5 کتاب با عناوین «به دنبال دماغ خیس»، «مرغ سوخاری برای جنازه»، «گربه در جوراب زنانه»، «عزیزم چه رنگی بپوشم؟» و «با تخم مرغ مهربان باش» می باشد.
در جلد اول از این مجموعه، شاهد یک طنز فانتزی هستیم که شخصیت های آن تعدادی گربه هستند و در فضای وسترن ماجراهایی را می آفرینند که برای مخاطب نوجوان تازه و غیرمنتظره است.
«مرغ سوخاری برای جنازه» نیز ماجرای یک کلانتر بازنشسته است که هنوز توی ننوی زمان بچگی اش می خوابد. مادربزرگ کلانتر محکوم به حبس ابد افتخاری به خاطر یک عمر خلافکاری کلانتر گربه ای که همیشه ساده ترین راه حل ها را پیدا می کند و ...
«گربه در جوراب زنانه»، داستان گربه هایی است که از بانک سرقت می کنند و برای پنهان کردن چهره شان جوراب زنانه روی صورت می کشند، البته در دزدی آخر چون جوراب زنانه گران بوده است از خریدش منصرف شده اند و بدون پنهان کردن چهره وارد بانک می شوند.
«عزیزم چه رنگی بپوشم» عنوان جلد چهارم این مجموعه است که ماجرای یک گربه کلانتر را که عاشق شده است را روایت می کند. گربه از کلانتر می خواهد که برای مبارزه با حریف در شهر بماند اما کلانتر در دوراهی علاقه و بیم جان خود مانده است.
مجموعه اتفاقاتی که برای کلانتر اتفاق می افتد نیز در «با تخم مرغ مهربان باش» آمده، در این کتاب کلانتر درگیر ماجراهایی می شود و با طمع کاری و خودخواهی سعی می کند این ماجراها را پیش ببرد.
نویسنده، این داستان ها را در قالب طنز و برای نوجوانان نوشته و تصویرگری این کتاب ها را نیز رضا مکتبی انجام داده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما