loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

حقیقت حج به ضمیمه ذبح، عامل حیات برتر

اخلاق و سیر و سلوک 2

ناشر لیله القدر

نویسنده علی صفائی حائری

سال نشر : 1397

تعداد صفحات : 137

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 1453 10003022
73,000 65,700 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

در مورد حج، هر کس با زاویه دیدی که داشته، سخن ها و مطالبی گفته، چرا که دست خالی برنگشته و هر کس از این دیدار بهره ای نصیبش شده. این سفرنامه ها را ببینید، هر کس با یک دیدی به حج نگاه می کند. یکی به بعد اجتماعی آن نظر دارد و دیگری به معارف حج یا احوال حجاج یا به وضعیت جغرافیایی و شرایط آن جا و یا به نوع رابطه مردم با یکدیگر.
آن چه این کتاب درصدد بیان آن است، گزیده های خلاصه و کوتاهی است که با تامل در روایات و آیات و با تامل انسان در خودش و در مواقف و معارف و مشاعر و تامل در مورد حَجه الاسلام و حقیقت حج و پیوند کلمه حج با اسلام، به دست آمده. این نوشته، مختصری از حج و حقیقت آن به ضمیمه بحث ذبح که از مجموعه ای از نوارها و نوشته های مرحوم استاد، تهیه گردیده و شامل این عناوین می باشد: حَجه الاسلام، اسلام تاریخی، اسلام سلوکی، اسلام اجتماعی، مراحل اسلام در حج، آیات حج، ذبح و شرایط آن، حیات انسانی و مراحل آن و ... .
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما