loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

روزه ی پاکان

ناشر واژه پرداز اندیشه

گردآورنده کتاب موسسه ایمان ماندگار

سال نشر : 1392

تعداد صفحات : 180

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 14691 10003022
5,000 4,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این کتاب همنشین سی روزه مؤمنان در ماه مبارک رمضان در این مهمانخانه الهی است.

«روزه پاکان» دارای 30 فصل و هر فصل به نام یکی از روزهای ماه مبارک رمضان مانند «اولین روز ضیافت» است. در نوشتار مربوط به هر روز، سه مطلب ذکر شده است با عناوین: نجوای دل؛ دلنوشته هایی پیرامون ماه مبارک رمضان، کلام حکیم؛ درس هایی اخلاقی با محوریت روزه و ماه رمضان، احکام ضیافت؛ مسائل شرعی درباره روزه و ماه رمضان.

بخش اصلی و محوری این کتاب، «کلام حکیم» است که حاوی 30 بحث اخلاقی از حضرت امام خمینی (ره) مقام معظم رهبری، آیت الله حق شناس(ره) و آیت الله محمد علی جاودان درباره ماه مبارک رمضان است.

از دیگر ویژگی های کتاب «روزه پاکان» مباحثی پیرامون شخصیت حضرت خدیجه کبری(س)، امام حسن مجتبی(ع) وصایای حضرت علی(ع) و بیانات منتشر نشده از مرحوم علامه عسکری است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

سیدمهدی جوادی

کتاب خیلی عالیست. در بیست و دومین روز ماه مبارک رمضان با این کتاب آشنا شدم. امیدوارم تا پایان ماه مبارک کتاب را بخوانم.

14 فروردین 1403

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
گزیده کتاب کاربران
سیدمهدی جوادی
چه کسی بازنده است؟

قرآن یک بحثی در رابطه خسران دارد. می فرماید: آدمی زاد زیان کار است. اما همه نه. چه کسی زیان می کند؟ کسی که خدا را قبول ندارد. کسی که حرف های خدا را قبول ندارد. کسی که قیامت را قبول ندارد. چنین کسی زیان کار است. چه چیزی باخته است؟ چه ضرری کرده است؟ همه دارایی اش را. تا به حال کسی ضرری بزرگتر از این نکرده است. وقتی انسان همه چیزش را ببازد، بزرگترین ضرر است.

14 فروردین 1403

محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما