loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کابوس در بیداری؛ تشعشعات رادیواکتیو نومک همچنان قربانی می گیرد

ناشر مولف

نویسنده رضا گلپور چمرکوهی

سال نشر : 1389

تعداد صفحات : 448

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

آیا می دانید مستضعفان پیتسبورگ مظلومانه در گرداب تاثیرات نامرئی و در عین حال مرگبار میراث رادیو اکتیویته ی دکتر "زالمان شاپیرو" ی صهیونیست دست و پا می زنند تا نهایتا قربانی مطامع رژیم اشغالگر فلسطین در دستیابی به سلاح هسته ای شوند؟

آیا میدانید چگونه یک تیم قاتلین بالفطره به سرکردگی "رافی ایتان" برای دستیابی به سلاح اتمی؛ در حین سرقت اورانیوم غنی شده از ایالات متحده، هزاران شهروند آمریکایی را در معرض تشعشعات مرگبار رادیو اکتیو قرار دادند؟

آیا می دانید دلایل حمایت مسئولان عالی رتبه ی سیاسی، نظامی و امنیتی آمریکا، از عوامل جنایتکار صهیونیستی در پرونده ی بسته نگاه داشته شده ی سرقت مواد رادیو اکتیو نومک و نیز حفظ مصونیت آهنین "شاپیرو" و همدستانش (ولو با مصوبات رسمی کنگره در پرداخت میلیون ها دلار حق السکوت به صدها خانواده قربانیان جنایت ال کیسکی ولی) حتی برای خود شهروندان آمریکایی نیز غیر قابل درک است؟

آیا می دانید با وجودی که هزاران تن خاک منطقه های آپولو و پارکز، آب آشامیدنی رودخانه ی زیبای کیسکی منتاس، جنگل ها و حتی هوای تنفسی محیط زیست ال کیسکی ولی؛ همچنان غرق تشعشعات رادی اکتیو مواد دفن شده صهیونیست هاست؛ مردم مستضعف آن دیار برای پیگیری سلامت خود و خون بهای مقتولین و مصدومین؛ با تهدیدات ارتش و تطمیعات نهاد های نظام ایالات متحده آمریکا در دفاع از پروسه ی تسلیحات اتمی اسرائیل مواجهند؟
جواب این سوالات و مطالب فراوان بسیار دیگری را در این کتاب خواهید یافت.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما