loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

الکتب الاربعه (دوره هفت جلدی)

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 14993 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
1,800,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

این کتاب به زبان عربی می باشد.جلد اول این مجموعه حاوی 3788 حدیث از احادیث اصول کافی است که با ذکر سلسله اسناد و اعرابگذاری مناسب ابواب مختلفی مانند کتاب العقل والجهل، کتاب التوحید، کتاب الحجه، کتاب الایمان والکفر را پوشش داده است. تعلیقات و نکات توضیحی در پانوشت صفحات برای تبیین مفاهیم والفاظ و شرح احادیث تهیه شده است. در این تعلیقات جنبههای مختلف روایات در صورت نیاز تشریح شده است.
جلد دوم این مجموعه حاوی احادیث جلد سوم و چهارم و پنجم فروع کافی است که از شماره 3789 تا 10361 را پوشش میدهد. متن احادیث با تبویب صحیح و اعرابگذاری و شرح و تعلیقات در پانوشت صفحات آمده است. تعلیقات نکات توضیحی و تحلیلی گستردهای در شرح الفاظ و مقاصد و معانی احادیث ارائه میدهد.
جلد سوم این مجموعه حاوی احادیث جلد سوم و چهارم و پنجم فروع کافی است که از شماره 10363 تا 15337 را پوشش میدهد. متن احادیث با تبویب صحیح و اعرابگذاری و شرح و تعلیقات در پانوشت صفحات آمده است. تعلیقات نکات توضیحی و تحلیلی گستردهای در شرح الفاظ و مقاصد و معانی احادیث ارائه میدهد.
جلد چهارم این مجموعه به تصحیح و تحقیق جزءهای اول تا پنجم تهذیب الاحکام طی 7005 حدیث میباشد که با شمارهگذاری و اعراب و تعلیقات مفید صورت گرفته است. در تعلیقات معانی واژهها و احادیث و شرحهای کلامی و فقهی مفیدی به اختصار ارائه شده است. این بخش از تهذیب الاحکام حاوی ابواب طهارت، نماز، زکات، روزه، حج، مزار و جهاد و سیره امام، دیون و کفارات، قضایا و احکام میباشد.
جلد پنجم این مجموعه به تصحیح و تحقیق جزءهای ششم تا دهم تهذیب الاحکام طی 6981 حدیث میباشد که با شمارهگذاری و اعراب و تعلیقات مفید صورت گرفته است. در تعلیقات معانی واژهها و احادیث و شرحهای کلامی و فقهی مفیدی به اختصار ارائه شده است. این بخش از تهذیب الاحکام حاوی ابواب طهارت، نماز، زکات، روزه، حج، مزار و جهاد و سیره امام، دیون و کفارات، قضایا و احکام میباشد.
جلد ششم این مجموعه حاوی تصحیح و تحقیق اجزاء مختلف من لایحضره الفقیه همراه اعرابگذاری و تعلیقات مفید است. من لایحضره الفقیه یک دوره فقه روایی شیعه را در 5902 حدیث از باب آبها و طهارت و نماز تا باب میراث و نوادر پوشش داده است.
جلد هفتم این مجموعه شامل 5559 حدیث می باشد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

خادم انقلاب

سلام علیکم
لطفاکتاب شش جلدی من لایحضره الفقیه مرحوم شیخ صدوق ترجمه شده رابرای خریددرسایت قراردهید.بنده نیازمنداین کتاب هستم درصورت گذاشتن درسایت به ایمیل حقیراطلاع دهید.
هرجه سریعتر
یاعلی

7 اردیبهشت 1394

سلام. بله ان شاء الله

خادم انقلاب

سلام علیکم
بی زحمت ترجمه کتاب من لایحضره الفقیه رابرای فروش درسایت قراردهید

3 اردیبهشت 1394

سلام. بله ان شاء الله

عرفان

با سلام خدمت شما
آیا این کتاب با ترجمه فارسی اش هم هست
اگر موجود هست ممنون میشم بذارید برای خرید

10 تیر 1393

سلام.این موسسه ترجمه آن را چاپ نکرده و باید از ناشر دیگری تهیه کنیم.

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما