loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کاوش هایی در ارتباطات و تاریخ

ناشر ساقی

نویسنده باربی زلایزر

مترجم مریم کیانی

تعداد صفحات : 303

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 15167 10003022
25,000 22,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کاوش‌هایی در ارتباطات و تاریخ می‌کوشد بین «ارتباطات» و «تاریخ» ارتباط برقرار کند و این بحث را مطرح سازد که وقتی این دو حوزه از دانش با هم تلاقی می‌کنند چه اتفاقی می‌افتد. این کتاب ضمن پرسش در مورد پیوندگاه‌های این دو رشته، به دنبال درک این موضوع است که وقتی این دو در پژوهشی در کنار هم قرار می‌گیرند، چه اتفاقی برای فهم ما از این دو رشته می‌افتد. ما چه چیز متفاوتی از تاریخ یاد می‌گیریم وقتی در مورد ارتباط آن با ارتباطات پژوهش می‌کنیم؟ تاریخ چه اثری بر ارتباطات دارد؟ چگونه هر یک درک ما از دیگری را تقویت یا پیچیده می‌کند؟ تاریخ‌نگاران و پژوهشگران ارتباطات چگونه درباره‌ی موضوع‌ها، مشکلات و رویدادهای جهان اطراف‌شان فکر می‌کنند؟ این‌ها بخشی از پرسش‌هایی است که در این کتاب مطرح و به آن‌ها پاسخ داده می‌شود.
«تاریخ به مثابه مسئله‌ای ارتباطی»، «ارتباطات و تاریخ»، «تئوری دموکراتیک و تاریخ ارتباطات»، «چاپ و انقلابی در عرصه‌ی نسخ خطی»، «حکومت‌کردن با تلویزیون»، «تاریخ روزنامه‌نگاری و تاریخ کتاب»، و «خبر، تکنولوژی و قالب فرهنگی» از موضوعات اصلی کتاب حاضر است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما