loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

هویت و الگو: درنگی در هویت ایران امروز و الگوی اسلامی - بومی تمدن سازی

ناشر دفتر نشر معارف

نویسنده محمدصادق کوشکی

تعداد صفحات : 111

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 15248 10003022
20,000 18,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

سوال های بسیاری درباره هویت ایران امروز و الگویی که باید به نسل امروز ارائه شود، وجود دارد. سوال هایی مثل چرا وضع جامعه ما مطلوب نیست؟ آیا جامعه ایرانی همیشه به شیوه کنونی روزگار گذرانیده یا اینکه در دوران معاصر کیفیت خود را از دست داده است؟، مدت ها است که ذهن اندیشمندان ما را به خود مشغول کرده است.

کتاب «هویت و الگو: درنگی در هویت ایران امروز و الگوی اسلامی ـ بومی تمدنسازی» تلاشی است در مسیر یافتن پاسخ به این سئوالات. از آنجا که یافتن پاسخ پرسش هایی از این دست، جز با طرح مباحث اساسی چون تمدن سازی، هویت و الگوهای تمدن سازی ممکن نیست، لذا در این کتاب سعی شده است تا ضمن طرح مفاهیم و مباحثی چون توسعه، هویت، الگوی پیشرفت، الگوی تمدن سازی و نسبت این مفاهیم و پدیده انقلاب اسلامی نیز روشن شود.

نویسنده در 5 بخش به این مسائل می پردازد: بازنگری در مفهوم الگوی اسلامی ـ ایرانی پیشرفت، مولفه های هویت ایرانی در الگوی اسلامی ـ ایرانی پیشرفت، انقلاب اسلامی و تأثیر آن بر تحول هویت فرهنگی، انقلاب اسلامی و مفهوم توسعه فرهنگی، انقلاب اسلامی نماد توانمندی تمدن سازی اسلامی.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما