loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

علمی برای تحول: علوم انسانی از منظر رهبر معظم انقلاب

5 (1)

ناشر کتاب فردا

گردآورنده کتاب موسسه بروج اندیشه آسمانی

سخنران سید علی خامنه ای

تعداد صفحات : 128

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

کتاب علمی برای تحول: علوم انسانی از منظر رهبر معظم انقلاب، توسط موسسه بروج اندیشه آسمانی گردآوری شده است و در انتشارات کتاب فردا منتشر شده است. موضوع این اثر بیان ضرورت تحول و تغییر در علوم انسانی از دیدگاه آیت الله العظمی سیدعلی خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران است.
در این اثر ابتدا کلیاتی در مورد شاکله و مبانی علم و علوم انسانی مطرح شده و سپس اهمیت و لزوم تحول در این علوم و آثار و فواید این تحول مورد بحث و بررسی قرار گرفته است. آنگاه عواقب عدم تحول و تغییر در علوم انسانی به دلیل ریشه داشتن این علوم در اصول فکری و سکولاریستی غرب مورد شرح واقع شده و به آسیب شناسی علوم انسانی از منظر آیت الله العظمی سیدعلی خامنه ای (مد ظله العالی) و راهکارهای ایجابی و سلبی برای ایجاد تغییر در مبانی و ساختار این علوم پرداخته شده و وظایف حوزویان و دانشگاهیان در این زمینه بررسی گردیده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما