loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

ایران ساخت: حمایت از کالای ایرانی؛ ضرورت ها و موانع در بیان رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی)

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 15440 10003022
11,000 9,900 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

با انتخاب شعار «حمایت از کالای ایرانی» برای سال 1397 از سوی رهبر انقلاب، بخش تولید ملّی کتاب شعار سال، که تحقیقی جامع در بیانات معظّمٌ له در موضوع «حمایت از کالای ایرانی» است به صورت مجزّا در قالب کتاب «ساخت ایران» تقدیم مخاطبان گرانقدر می گردد.

فصل اوّل این کتاب به برخی کلّیّات اختصاص یافته است و در فصل دوّم آن با ثمرات تقویت تولید ملّی آشنا می شویم. فصل سوّم به ظرفیتهای کشور برای رونق تولید ملّی و فصل چهارم به الزامات رونق تولید ملّی اختصاص دارد. فصل آخر کتاب درباره ی وظایف و مسئولیت های مردم و نهادهای حکومتی بحث می کند. بیانات مرتبط با موضوع شعار سال 97 که در دو ماه ابتدایی این سال، ایراد شده است نیز در ابتدای کتاب آورده شده است.

کتاب ایران ساخت، درباره حمایت از کالای ایرانی؛ ضرورت ها و موانع در بیان رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی) است و این کتاب توسط موسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی، دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای گردآوری شده و در انتشارات انقلاب اسلامی منتشر شده است.

یکی از موانع مهم، عیوب اساسی در سبک زندگی ما است؛ این دیگر مربوط به مسئولین نیست، مربوط به خود ما و شما آحاد مردم است. ما در سبک زندگی مشکلاتی داریم:

...ما نسبت به اقتصاد ملّیِ خودمان باید تعصّب داشته باشیم؛ مصرف جنس خارجی یکی از عیوب مهمّ ما است؛ ما بایستی تعصّب داشته باشیم نسبت به مصرف داخلی و جنس داخلی و اقتصاد ملّی‌مان. جوانهای ما تعصّب دارند نسبت به فلان تیم فوتبال؛ یکی طرف‌دار تیم قرمز است، یکی طرف‌دار تیم آبی است، (آن هم) با تعصّب؛ و حتّی (تعصّب به) تیم‌های خارجی؛ یکی طرف‌دار تیم رئال است، یکی طرف‌دار تیم (دیگر)؛ اینها تعصّب نسبت به این تیم‌ها دارند؛ اگر همین مقدار و همین اندازه تعصّب را نسبت به اقتصاد ملّی و تولید داخلی داشته باشیم، بسیاری از کارهای ما اصلاح خواهد شد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما