loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

اقتصاد و عرصه اقتصادی از نگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی

1 (1)
موجودی تمام شده ؛ درصورت شارژ مجدد به من اطلاع بده notify_me

معرفی کتاب

این کتاب در بیست و شش گفتار تنظیم شده و هر گفتار نیز شامل بخش‌های مختلفی است. «اقتصاد»، «اقتصاد در دنیای مادی»،‌ «اقتصاد آمریکا»، «توطئه‌های اقتصادی استکبار جهانی»، «اقتصاد در اسلام»، «استقلال اقتصادی»، «پیشرفت و عدالت»، «مبارزه با مفاسد اقتصادی» و «محرومیت زدایی» گفتارهای این کتاب را تشکیل می‌دهند.

در بخشی از گفتارهای کتاب، علاقه‌مندان می‌توانند به مباحثی مانند «اقتدار اقتصادی زمینه‌ساز اقتدار سیاسی»،‌ «جهت و رویکرد اقتصاد»، «تکیه بر اصول و هویت اسلامی» و «فرهنگ سازی» دسترسی پیدا کنند.

در پیشگفتار این کتاب آمده است: «تاکید بر اقتصاد اسلامی و انطباق با قوانین و مقررات با احکام اقتصادی اسلام و جلوگیری از تفسیرها و تاویل‌های خلاف اسلام که یا متاثر از نگاه برخی به مبانی اقتصادی سرمایه‌داری غرب یا سوسیالیستی شرق و یا متاثر از غفلت‌ها و نادانی‌هاست، از دیگر کارکردها و اثرگذاری‌های رهبری بر فضای اقتصادی در کشور است. بسیاری از اقتصاددانان، گروه‌ها، احزاب و شخصیت‌ها،به سمت دولتی شدن و اقتصاد بسته تمایل داشتند اما رهبری با تکیه و تاکید بر اصول ناب اسلامی، حرکت صحیح اقتصادی نظام را بین دو قطب اقتصاد مسلط بر جهان، تضمین کردند.»
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما