loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تفسیر موضوعی قرآن کریم - جلد دوم: توحید در قرآن

3.5 (2)

ناشر اسراء

نویسنده عبدالله جوادی آملی

گردآورنده کتاب حیدرعلی ایوبی

سال نشر : 1391

تعداد صفحات : 792

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 15626 10003022
360,000 342,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب توحید در قرآن جلد دوم تفسیر موضوعی قرآن کریم است که نوشته آیت الله عبدالله جوادی آملی است و با تنظیم حیدرعلی ایوبی در انتشارات اسراء به چاپ رسیده است.

یکی از مهم ترین، بلکه برترین و ضروری ترین معرفت، توحید قرآنی است که هم ساحت الهی را به درستی تبیین می کند و هم راه قرب به این جایگاه خطیر و عظیم را به زیبایی هدایت می کند. بر این اساس دومین جلد از مجموعهٴ گران سنگ «تفسیر موضوعی قرآن کریم»، پس از طرح مباحث کلی توحید، در سه بخش و چندین فصل مباحث:
قرآن و راه های شناخت خدا (راه آفاقی، انفسی و سیر در حقیقت هستی)، مراتب توحید (توحید ذات، توحید اسما و صفات، توحید افعالی، توحید عملی و موحدان در قرآن)، نفی شرک (انواع شرک، گروه های مشرک، ریشه های شرک، پیامدهای شرک و برائت همگانی از شرک) و... را مورد مداقّه قرار می دهد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما