loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تفسیر موضوعی قرآن کریم - جلد سوم: وحی و نبوت در قرآن

ناشر اسراء

نویسنده عبدالله جوادی آملی

تحقیق و تنظیم کتاب علی زمانی قمشه ای

سال نشر : 1390

تعداد صفحات : 495

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 15627 10003022
212,000 201,400 تومان
افزودن به سبد سفارش

وحی که شمس هدایت و قهر منیر سعادت است، از آسمان نازل و بر قلب انسان ها روشنی می بخشد و در هر دوره ای که حجاب های کمتری مانع از اشاعهٴ نور آن باشد، هدایت اش فزون تر و کامل تر می شود.
شناخت وحی در عصر ما، به ویژه در چهارچوب نظام و تفکر دینی که حکومت را در بدنهٴ خود دارد، ضرورتی مضاعف دارد و چالش هایی که در راه تبیین و ایمان به آن وجود دارد، از دوران گذشته متفاوت تر و پیچیده تر است ا این رو سومین مجلد از مجموعهٴ وزین «تفسیر موضوعی قرآن کریم»، پس از طرح مباحث مقدماتی ضرورت و راه های شناخت حقیقت وحی، منشأ پیدایش آن، چگونگی مراتب و درجات آن، میدان حضور وکرانهٴ بروز وحی و... مباحثی است که جز خود وحی نمی تواند آن را بیابد و تبیین کند.
نبوت، در سه بخش و هشت فصل به مباحث: حقیقت وحی، فرق وحی، فرق وحی و تجربه دینی، اثر وحی، اهداف و فواید نبوت، عصمت پیامبران، دلایل نبوت پیامبر اسلام (ص)، خاتمیت و پاسخ به پرسش هایی دربارهٴ خاتمیت و... می پردازد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما