loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تفسیر موضوعی قرآن کریم - جلد چهارم: معاد در قرآن

ناشر اسراء

نویسنده عبدالله جوادی آملی

گردآورنده کتاب علی زمانی قمشه ای

سال نشر : 1395

تعداد صفحات : 528

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 15628 10003022
215,000 204,300 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب معاد در قرآن جلد چهارم تفسیر موضوعی قرآن کریم است که نوشته آیت الله عبدالله جوادی آملی است و توسط علی زمانی قمشه ای گردآوری و تنظیم شده و در انتشارات اسراء به چاپ رسیده است.

معاد که پایان جهان است، آغاز حیات جاوید می باشد که مرگ را در آستانهٴ سرای خود ذبح کرده وجاودانگی و خلود را به ارمغان می آورد و نیاز فطری هر موجود حیاتمندی را پاسخ مثبت گفته و مرگ را به حریم خود راه نمی دهد.

تأمل در چنین حقیقتی از نظر عقل و از منظر نقل از اهمیت و ضرورت فراوانی برخوردار است. گزاره های عمده جهان قیامت، سنت های حاکم بر آن و حقایق مهم و اساسی این نشئه تنها از صحیفه وحی، یعنی قرآن کریم برخاسته است، بر این اساس چهارمین مجلد از سلسله ذهبیه «تفسیر موضوعی قرآن کریم» با برعهده گرفتن این مهم، در دوازده بخش به موضوعات ذیل می پردازد:
یاد معاد، دنیا و آخرت، منکران معاد، امکان معاد، ضرورت وقوع معاد، مرگ و قبر و برزخ، شهید و شهادت، نشانه های قیامت، نام ها و حوادث قیامت، سؤال در قیامت، گواهان رستاخیز، نامهٴ اعمال و... .
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما