loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تفسیر موضوعی قرآن کریم - جلد ششم: سیره پیامبران در قرآن

ناشر اسراء

نویسنده عبدالله جوادی آملی

تحقیق و تنظیم کتاب علی اسلامی

سال نشر : 1391

تعداد صفحات : 448

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 15630 10003022
201,000 191,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

پیامبران (ع) که حلقه های زرین و به هم پیوستهٴ یک واقعیت مستمرند، برای ریشه کن کردن علف های هرز از مزرع سبز بشریت، هریک به گونه ای ویژه جلوه کردند. این راد مردان ضمن برخورداری از سیرهٴ مشترک، سیرهٴ ویژه ای نیز داشتند، بهترین شرح دهندهٴ سیرهٴ پیامبران (ع) قرآن کریم است؛ بر این اساس جلدهای ششم و هفتم از مجموعهٴ وزین «تفسیر موضوعی قرآن کریم» به تبیین و تشریح سیره پیامبران (ع) در قرآن می پردازد.
جلد ششم ازاین مجموعه در ده بخش موضوعات ذیل را به عهده گرفته است: سیرهٴ مشترک پیامبران (ع)، سیرهٴ حضرت آدم (ع)، سیرهٴ حضرت ادریس (ع)، سیرهٴ حضرت نوح (ع)، سیرهٴ حضرت هود (ع)، سیرهٴ حضرت صالح (ع)، سیرهٴ حضرت ابراهیم (ع)، سیرهٴ حضرت لوط (ع)، سیرهٴ حضرت اسحاق (ع) و سیرهٴ حضرت یعقوب (ع).
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما