loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سیمای سرافرازان - جلد اول

5 (1)
خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 15641 10003022
130,000 117,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

این کتاب بخشی از مباحث اخلاقی علامه مصباح است که به ترسیم ویژگی های شیعیان واقعی و مؤمنان راستین به عنوان نمونه های عینی و الگوهای شایسته بندگی خداوند می پردازد.

از میان گفتارهای بیست و نه گانه این کتاب، هشت گفتار آغازین آن به بررسی روایاتی درباره خصلت ها و ویژگی های مؤمنان و شیعیان واقعی می پردازد. سرفصل هایی چون: نقش ایمان و کفر در سعادت و شقاوت انسان، انگیزه های ادعای ایمان و اسلام، ضرورت گسترش آموزه های اهل بیت علیهم السلام در جامعه، راه رهایی از تباهی و فساد، ضرورت رسیدگی شیعیان به یک دیگر... عمده ترین مباحث این بخش از کتاب است.

در گفتارهای بعد نیز، قسمت اول از خطبه امیر مؤمنان علیه السلام درباره ویژگی ها و نشانه های شیعیان و پرهیزکاران، معروف به خطبه متقین، براساس روایت نوف بکالی شرح و تبیین می شود.

سرفصل هایی چون: ویژگی های مهم شیعه واقعی، بازشناسی عرفان حقیقی از عرفان کاذب، بازشناسی رابطه دین و اخلاق، جایگاه راستگویی و درست کرداری در معارف اسلامی، شکوه عبادت و بندگی نزد شیعیان، شیعیان واقعی و مشاهده فراسوی دنیا، و برنامه های روزانه و شبانه شیعیان از جمله مباحثی است که در بخش دوم این کتاب شرح و توضیح داده شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما