loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

از روی دست رمان نویس

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 15653 10003022
23,000 21,900 تومان
افزودن به سبد سفارش

«از روی دست رمان نویس» مجموعه مصاحبه هایی با چند نویسنده خارجی است. این کتاب شامل مصاحبه با نویسندگانی همچون ادوارد مورگان فورستر، ارنست همینگوی، ویلیام فاکنر ، آلدس هاکسلی و ژرژ سیمنون است.مصاحبه هایی که در کتاب «از روی دست رمان نویس» آورده شده از کتابی به نام « کار نویسنده » انتخاب شده که از مصاحبه های مجله «پاریس ریوی یو» گردآوری شده است.البته سلیمانی همه مصاحبه های آن کتاب را برای ترجمه انتخاب نکرده و تنها مصاحبه هایی را ترجمه و در کتاب « از روی دست رمان نویس » ارائه کرده که با نویسندگان سرشناس درباره شیوه نگارش داستان و سبکشان گفت و گو شده است.مصاحبه های این کتاب در سال های قبل از 1960 میلادی در مجله « پاریس ریوی یو » منتشر و بعد از آن در بارها در قالب کتاب تجدید چاپ شده است.این مصاحبه ها پیش از این در فاصله سالهای 65 تا 66 در نشریاتی چون کیهان، اطلاعات و سروش چاپ شده است که بعد از آن جمع آوری و در قالب یک کتاب مستقل به چاپ رسیده است. گزیده متن: همینگوی : وقتی در روزنامه استار کار می کردم مجبور بودم که طرز نوشتن جملات ساده و خبری را یاد بگیرم،و این برای هر کسی مفید است.روزنامه نگاری لطمه ای به نویسنده های جوان نمی زند و حتی می تواند پشتوانه خوبی برای کار نویسندگی شان باشد؛البته به شرطی که به موقع از کار روزنامه نگاری دست بکشند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما