loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

جلوه مسیح

ناشر اطلاعات

نویسنده محمدجواد حجتی کرمانی

مستندساز علی حجتی کرمانی

سال نشر : 1390

تعداد صفحات : 235

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 15786 10003022
3,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

این کتاب در دو بخش فراهم آمده است. بخش اول گفت وگوی نویسنده است با کشیش کلیسای کرمان (ارسطو سیاح کرمانی) درباره مسأله «تثلیث» و این موضوع مورد نقد و بررسی قرار گرفته است. بخش دوم، گفت وگوی دیگری است با اسقف دهقانی تفتی که بر محور موضوع اول شکل گرفته است.

در مقدمه چاپ دوم، نامه استاد دکتر مجتبائی به چاپ رسیده است. ایشان می نویسند: «... از اینکه درباره تألیف بسیار مطلوب و خوب شما چیزی برای گفتن ندارم عذر می خواهم. همه ادیان جهان در معرض تغییر و تحول تاریخی و اجتماعی بوده اند و صور اولیه همه آنها در طول زمان تغییراتی یافته و تأثیراتی پذیرفته اند. اینکه اصل اولیه آنها چه بوده است، چیز دیگری است! و هرگز عقل و استدلال و برهان منطقی را در مسائل دینی کارساز نمی دانم. دین در اصل امری است ایمانی. ساحت ایمانی و عاطفی انسان را از ساحت عقلانی او جدا می دانم. ساحت دین و عرفان فوق عقلانی است و محکوم احکام عقل جزوی نیست.»

در چاپ جدید در پایان کتاب سه ضمیمه افزوده شده است: (1) مروری بر آغاز روابط اسلام و مسیحیت، (2) نگاهی به دو نامه بحث انگیز از استاد اکبر ثبوت، (3) یادداشت های استاد دکتر مجتبایی.

کتاب با نمایه های اعلام، کتاب ها و اماکن جهت استفاده بیشتر اهل تحقیق پایان می پذیرد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما