loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

دجال (ضد مسیح)

2 (1)

ناشر پرسش

نویسنده فریدریش ویلهلم نیچه

مترجم عبدالعلی دستغیب

سال نشر : 1388

تعداد صفحات : 156

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

بدون شک «دجال» او همان گونه که خود نیز می گوید کتابی است برای چشم باز کردن، دوباره دیدن، دوباره خواندن و به عبارتی بازسنجی تمامی ارزش هایی که سال های طولانی حقیقت می پنداشته ایم!
نیچه تهدیدی را از جانب مسیحیت در می یابد... تهدیدی که در مقابل ابر انسان نیچه قد علم می کند، رعب و وحشت می آفریند و تسلیم شدن در برابر آن، تباهی انسانیت را به همراه دارد! از دیدگاه او، این تباهی گرفتار نوع آدمی می شود؛ نظیر پاسکال - فیلسوف و ریاضی دان فرانسوی - که باور کرده بود خردش به دلیل گناه موروثی تباه شده است. در حالی که نیچه می پندارد که خود مسیحیت او را تباه کرده است!
نیچه می کوشد در کتاب دجال خود، مقدمات بیگانگی انسان با خواسته ها و حقایق زندگی اش را به روشنی نشان دهد. او انسان را ترغیب می کند به این که به انسانی آفرینشگر و به عبارتی به انسانی ایده آل یا «ابر انسان» تکامل یابد، خود را بسازد، ماهیت بخشد و از تباهی رها سازد. آدمی نیاز به ژرف نگری و چشمانی بیناتر برای رسیدن به ارزش های والای انسانی دارد اما انسان امروزی تباهی را دریافته و با این حال تمام امور به همان روال گذشته است!
دجال را باید خواند... باید با نگرشی جدید زیست... زمان، زمانِ بازسنجی تمامی ارزش هاست!
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما