loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

فداییان ولایت؛ چهل روایت از دلدادگی شهدا به امیرالمومنین علی (ع) و عنایات حضرت به شهدا

ناشر شهید ابراهیم هادی

گردآورنده کتاب گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 222

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 15879 10003022
28,000 26,600 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب فداییان ولایت؛ چهل روایت از دلدادگی شهدا به امیرالمومنین علی (ع) و عنایات حضرت به شهدا است. این کتاب نوشته گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی است و در انتشارات شهید ابراهیم هادی به چاپ رسیده است.

کتاب فداییان ولایت شامل چهل روایت از دلدادگی شهدا به امیرالمؤمنین علی (ع) و عنایات حضرت به شهدا است. طلیعه داستان ها و حکایات شهدا در این مجموعه به مطالبی مزین شده که علمای ما در جواب شبهات وهابیون و منکران ولایت مولای متقیان امام امیرالمؤمنین علیه السلام بیان داشته اند. «اولین فدایی ولایت»، «خبر شهادت»، «در رکاب امیر المومنین»، «فرزند رمضان»، «صفین»، «بوی خدا»، «شهید مسیحی»، «عارف واصل»، «خادم آستان ولایت»، «مدافع حرم» و ... عنوان های داستان های کتاب فداییان ولایت هستند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

علی آقائی

سلام
خدا قوت
متاسفانه نشر ابراهیم هادی هم واقعا افت کرده
تو کتاباش به شدت آب می بنده ک.
اکثر کتاب هایی که اخیرا از این انتشارات خوندم،خیلی سبک پیش رفته، قواره و نظم نداره و سیر و روند داستانی خیلی بالا پایین میشه و سطحش آماتوری است انگار یه کم سواد کم معرفت جمع بندی، ویراست و تایید چاپ رو بر عهده داشته.
انگار چند نفر جدا گانه موضوعات رو در آوردن و بدون ویراستاری، پشت سر هم چاپ کردن.
این کتاب اصلا ربطی به عنایت حضرت امیر المومنین نداره، حداقل تا صفحه 20 که خوندم اینطوره.
متاسفانه این کتاب دو کتاب در یک کتابه و این خودش خیانت به خریدار هست، 2 صفحه از وهابیت و بررسی تاریخی اون نوشته، 2 صفحه خاطرات بی‌ربط رو به اسم عنایت امیرالمؤمنین به شهدا آورده و این روند تکرار میشه تا پایان کتاب.
این کتاب اوضاعش از بقیه آثار اخیر انتشارات ابراهیم هادی داغونتره.
خریدار یا از وهابیت میدونه یا نمیدونه، میخواد بدونه یا نمیخواد بدونه، بدون اطلاع خریدار آب میبندن، صفحات رو زیاد میکنن تا کتاب های دیگه هم زیر چاپ بره.

19 خرداد 1401

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما