loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

رضای نامه: خوانشی از شبیه نامه های رضوی

1 (1)

ناشر سوره مهر

نویسنده رضا کوچک زاده

تعداد صفحات : 364

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 15994 10003022
22,000 20,900 تومان
افزودن به سبد سفارش

این کتاب، نتیجه جست وجویی ا ست متمرکز بر شبیه نامه های شهادت، زندگی و کرامات امام رضا (علیه السلام)، شبیه نامه ها از سندهای مهم شناخت فرهنگ و هویت نمایش ایرانی هستند.

در این مجموعه، دو متن متفاوت از تعزیه نامه های شهادت امام رضا (ع) و سه متن از حضور ایشان در زندگی و جامعه ی زمان نگارش شبیه نویسان، پس از تصحیح و ویرایش آمده است؛ در حالی که بخش هایی نیز شبیه نامه های دیگری را در بر دارد که گریزی دارند به حضور ایشان.

برخی شبیه نامه های این مجموعه برای نخستین بار است که شناسایی و منتشر می شوند و مهم ترین بخش این کتاب از نظر نویسنده جدا از پرداخت متمرکز و موضوعی به شبیه نامه ها ، خوانش بینامتنی شبیه نامه های همانند است که درک تازه ای از هنر و نوآوری شبیه نویسان را به وجود می آورد».

کتاب رضای نامه پس از پیش گفتار با مقاله ی جای گاه شبیه نامه ها در تئاتر ایران آغاز شده و پس از بخش های شبیه تاریخی (شهادت خوانی)، شبیه کنونی (مناسب خوانی) و شبیه پیوسته (مصیبت خوانی) با دو پیوندان به پایان می رسد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما