loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

اویس خمینی: جنبش الحوثی یمن و دیدگاه های شهید حسین الحوثی

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

این کتاب نتیجه تلاشی متواضعانه است برای نشان دادن گوشه ای از ریشه های پیدایش جنبش شیعیان یمن و تبیین برخی دیدگاهها و مواضع این شهید بزرگوار.»

این کتاب در دو بخش «آشنایی با جنبش الحوثی و تحولات یمن» و «دیدگاههای شهید حسین الحوثی» تنظیم و تدوین شده است. جنبش شیعیان یمن و جنگ ششم صعده (گفتاری از حجت الاسلام غریب رضا)، تاریخ و اندیشه گروه الحوثی (گفتگو با حجت الاسلام غریب رضا)، جنبش شیعیان یمن و جنگ ششم صعده (گفتگو با دکتر عصام العماد، محقق یمنی)، همراه با رهبر تأسیس کننده جنبش الحوثی (نوشتاری از قاسم ابوعواضه) و آشناسس با مواضع جنبش شیعیان یمن (نوشتاری از محمد بدرالدین الحوثی) بخش اول کتاب را تشکیل می دهند و در بخش دوم، چهار سخنرانی شهید حسین الحوثی که تبیین کننده دیدگاه های این متفکر انقلابی و دلباخته یمنی امام خمینی رحمة الله علیه می آید. عبرت های عاشورا، ولایت اسلام یا ولایت یهود و آمریکا؟!، هیچ کس در برابر خدا عذری ندارد و ولایت اسلام و اهل بیت علیهم السلام، نه ولایت یهود عناوین گفتارهای این شهید است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما