loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سنن النبی (ص)

5 (1)

ناشر بوستان کتاب قم

نویسنده سید محمدحسین طباطبایی

مترجم محمدهادی فقهی

گردآورنده کتاب سید هادی خسروشاهی

سال نشر : 1401

تعداد صفحات : 224

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 16010 10003022
140,000 126,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این کتاب مخاطبان را با آداب و سنن پیامبر(ص) آشنا میسازد. مولف در آغاز ضمن معرفی اجمالی شرح حال محدثان تاریخ اسلام، به ذکر تالیفات آنها پرداخته و این نکته را متذکر میگردد که در تدوین همین اثر از آن منابع استفاده شده است. در میان این عالمان و محدثان، کسانی چون ابن شهرآشوب، ابن قولویه، شیخ صدوق، طبرسی، عیاشی، کلینی، فیض کاشانی و شیخ مفید دیده میشود. نویسنده برای هر یک از سنتهای پیامبر، باب جداگانهای را در نظر گرفته و درباره ویژگیهای اخلاقی، آداب معاشرت، توجه آن حضرت به امور نظافت، آداب پیامبر در پوشیدنیها، خوردنیها و آشامیدنیها، طهارت و وضو و غسل و شرکت در مجالس و مراسم سخن میگوید. وی فصول مختلف و متنوعی را به آداب ذکر و نماز آن حضرت و اعمال و رفتار عبادی پیامبر و دعاهایی که در اوقات مختلف قرائت میکرده، اختصاص داده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما