loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

روضه های ناشناخته کربلا (مقتل مدیریتی)

ناشر بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع)

نویسنده سید علی اصغر علوی

سال نشر : 1392

تعداد صفحات : 134

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

این کتاب دریچه ای است برای آغاز نگاهی تازه به روضه های مدیریتی، روضه های اجتماعی، روضه های سیاسی عاشورا و ... که هرکدام مخاطب خاص خود را خواهد داشت و تاملی اشک آلود را برخواهد انگیخت.
بیایید این بار امام حسین(ع) را در این قاب تماشا کنیم: امام حسینی که اداره ی ماجرای کربلا بر عهده اوست، و حسین مدیری است در مدار کربلا ...
امید که از این منظر به غم های دیگر و شاید اصلی تر امام حسین(ع) بهتر واقف شویم. روضه هایی که شاید کمتر شنیده ایم و یا اصلا نشنیده ایم و این غربت کربلاست.
مدیران بیشتر بخوانند چرا که آن ها بهتر می فهمند...

اگر از کربلا آنچنان که باید و شاید بهره نبرده ایم ، اگر زیبایی های کربلا را آنچنان که باید و شاید درک نکرده ایم ، اگر لذت بردنمان از کربلا و فهممان از "گم گوشه ها"یش آنچنانی نیست ، و اگر در روضه های جانسوزش آنچنان که باید اشک نریخته ایم...به این خاطر است که با کربلا زندگی نکرده ایم....کسی که با کربلا زندگی کرده است.کسی که درد هایش را به افق درد های کربلا گره زده است.کسی که مسائل روزمره ی زندگی اش با مسائل امام حسین علیه السلام پیوند خورده است ، اوست که عاشورا و کربلای امام حسین علیه السلام را بهتر می فهمد...در این کتاب به روضه هایی می پردازیم که شاید کمتر شنیده ایم و کمتر فهم کرده ایم...
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما