loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

برای مدیران: رهنمودهای رهبر معظم انقلاب به مدیران

5 (1)

ناشر سروش

گردآورنده کتاب بسیج معاونت توسعه و فناوری رسانه سازمان صدا و سیما

سخنران سید علی خامنه ای

سال نشر : 1401

تعداد صفحات : 165

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 16035 10003022
120,000 108,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب برای مدیران برگرفته از گفتارها و گزیده های کلام رهبری معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای در مقوله مدیریت است. در این اثر ویژگی های مدیران و آنچه آن ها برای ادای درست تکالیف مدیریتی خود در تحقق دولت اسلامی باید بدانند، با استخراج از کلام رهبری و مواضع روشن ایشان در این زمینه آمده است.
رهبر معظم انقلاب اسلامی از بدو رهبری تاکنون نصایح، توصیه ها و بعضا تعریف ها یا هشدارهایی نسبت به مدیران کشور داشته اند که در شرایط زمانی مختلف منجر به اصلاح رفتار مدیران شده است و در این کتاب این رهنمود ها با کوشش بسیج معاونت توسعه و فناوری رسانه سازمان صدا و سیما، در انتشارات سروش منتشر شده است.

کتاب برای مدیران: رهنمودهای رهبر معظم انقلاب به مدیران در 9 فصل شامل:
مدیران؛ اهمیت و جایگاه در نظام اسلامی، معنویت، اخلاق، گزینش همکاران، نظارت بر زیر مجموعه، »مدیران انقلابی، وظایف و ویژگی ها و آسیب شناسی تدوین شده و در پایان ترجمه نامه امام علی (ع) به مالک اشتر آمده است.

گزارش آمده که روحانی عقدتی - سیاسی در یکی از دستگاه ها، خودش ماشین دارد، ولی ماشین دولتی سوار می شود! من نوشتم که حق نارد این کار را بکند. برای من جواب آمد که این کار رویه است و همه می کنند! این آقا خودش یک ماشین دارد، که برای خودش لازم است؛ یکی هم خانمش دارد و نمی شود که خانمش از این ماشین استفاده کند! عجب! این چه حرفی است؟
من الآن اعلام می کنم و قبلاً هم نوشتم و این را گفتم که آن وقتی که آقایان امکانات شخصی دارند، حق ندارند از امکانات دولتی استفاده بکنند. اگر ماشین ارید، آن را سوار شوید و به وزارتخانه و محل کارتان بیایید؛ ماشین دولتی یعنی چه؟

ص 77
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما