loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

زندگینامه مهاتما گاندی

ناشر شرکت انتشارات علمی و فرهنگی

نویسنده رجینالد رنلدز

مترجم محمدحسین آریا

سال نشر : 1388

تعداد صفحات : 165

موجودی تمام شده ؛ درصورت شارژ مجدد به من اطلاع بده notify_me

معرفی کتاب

کتاب زندگینامه مهاتما گاندی، نوشته رجینالد رنلدز است و با ترجمه محمدحسین آریا در انتشارات علمی و فرهنگی منتشر شده است. این کتاب در 10 فصل به زندگی مهاتما گاندی، رهبر سیاسی و معنوی هند، که در واقع بنیانگذار استقلال هند از راه مقاومت منفی بود می پردازد.

او کشور هندوستان را که سال ها در اسارت و استعمار بریتانیا به سر می برد، به استقلال و آزادی رساند و در طول مبارزاتش استفاده از هر نوع ترور و خشونت برای رسیدن به مقاصد را رد می کرد. فلسفه بی خشونتی گاندی روی بسیاری از جنبش های مقاومت بدون خشونت در سراسر جهان و تا امروز تاثیر گذار بوده است.

«نوجوانی موهنداس»، «موهنداس چگونه به لندن آمد؟»، «ناکامی»، «قوام گرفتن یک مرد»، «پیروزی بر آفریقای جنوبی»، « کشف دوباره هند»، «رهبری ملتی بزرگ»، «آمادگی و مبارزه»، «از کاخ به زندان» و «بهای پیروزی» عناوین فصل های کتاب کتاب زندگینامه مهاتما گاندی را تشکیل می دهند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما