loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

حقوق زن

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 16152 10003022
50,000 45,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

“ گرچه باور خلقت حوا از دندة چپ حضرت آدم در میان عوام بسیار رایج است، آنچه در قرآن آمده نه تنها این مدعا را تأیید نمی­کند، بلکه آن را به صراحت نفی نموده و باوری عمیق‌تر را جایگزین آن می‌سازد. از این رو در آیة 7 سورة اعراف آمده است: «او خدایی است که همة شما را از یک فرد آفرید و همسرش را نیز از جنس او قرار داد تا در کنار او بیاساید.» با این حال برخی قوانین شرع در اسلام این شبهه را پدید می‌آورند که اگر به راستی زنان و مردان در پیشگاه خداوند یکسان برشمرده می‌شوند، چگونه است که در یک جامعة اسلامی حقوق زنان و مردان با یکدیگر یکسان نیست.

پژوهش حاضر با پرداختن به آفرینش زن و مرد آغاز شده و با اشاراتی به تفاوت‌های دو جنس به بررسی فلسفة احکام زنان، حقوق مدنی ایشان، مسالة حجاب و رابطة او با مردان پرداخته است.

این کتاب در 4 فصل به مباحث آفرینش زن، فلسفه احکام زنان، حقوق مدنی زنان، حجاب و مسایل دیگر می پردازد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما