loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

حماسه سیاسی و اقتصادی: چیستی، چرایی، چگونگی

ناشر زمزم هدایت

نویسنده جمعی از نویسندگان

سال نشر : 1392

تعداد صفحات : 168

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 16202 10003022
50,000 47,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

موضوع کتاب حاضر، بررسی ابعاد مختلف خلق حماسه سیاسی و اقتصادی با توجه به نام گذاری سال 1392 به این نام است.
در این اثر سعی شده است راهکارهای تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی در جمهوری اسلامی ایران با توجه به تهدیدات و تحریم های گسترده جهان غرب علیه این نظام، مورد بحث و بررسی قرار گرفته و دیدگاه ها و خواسته های آیت الله سید علی خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی ایران در این زمینه منعکس گردد.

نویسنده ابتدا کلیاتی در مورد چیستی و چرایی حماسه سیاسی و اقتصادی ارایه نموده و سپس چگونگی تحقق چنین حماسه ای را بررسی نموده است.
وی کنار گذاشتن اختلافات سیاسی، حضور آگاهانه مردم در صحنه های سیاسی و اجتماعی، تلاش دولت و ملت برای ساختن و آبادانی کشور و قطع انواع وابستگی ها، ایجاد نشاط اقتصادی و سیاسی در سطح کشور، تأمین امنیت اقتصادی و سیاسی، شناخت و خنثی کردن انواع توطئه های دشمنان داخلی و خارجی، تلاش برای حفظ استقلال کشور و حرکت به سمت عدالت و پیشرفت را از بایسته های تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی دانسته و راهکارهای آن را در مرحله اجرایی بررسی نموده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما