loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

توصیه های پزشکی عارفان - جلد دوم

ناشر عطر یاس

گردآورنده کتاب محمد بستان شیرین

تعداد صفحات : 164

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 16227 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
22,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

در ﮐﺘﺎب ﺗﻮﺻﯿﻪ ھﺎی ﭘﺰﺷﮑﯽ ﻋﺎرﻓﺎن داﺳﺘﺎن ھﺎ و ﺳﺨﻨﺎﻧﯽ از ﺑﺰرﮔﺎن دﯾﻨﯽ در ارﺗﺒﺎط ﺑﺎ طﺐ اﺳﻼﻣﯽ ﻣﻄﺮح ﺷﺪه اﺳﺖ. احاطه ی عرفا بر رموز بیماری ها و آگاهی شان بر اسرار علم طب با توجه به سخنان و توصیه های ناب و ارزنده ی آنها کاملا آشکار می باشد. در کتاب توصیه های پزشکی عارفان قصد شده تا توصیه ها و سفارشات این بزرگان را در درمان بیماری های گوناگون و همینطور خوراکی های گوناگون از قبیل: میوه ها، سبزیجات، گوشت ها و ... را متذکرشده و به درمان این بیماری ها و همچنین استفاده ی درست از انواع خوراکی ها بپردازند.
ﻋﻼﻣﻪ ﺣﺴﻦ زاده آﻣﻠﯽ، ﻣﯿﺮزا ﺟﻮاد ﺗﺒﺮﯾﺰی، آﯾﺖ ﷲ ﻣﺤﻤﺪ ﺗﻘﯽ ﺑﮫﺠﺖ، آﯾﺖ ﷲ ﺑﮫﺎء اﻟﺪﯾﻨﯽ و آﯾﺖ ﷲ ﻣﺠﺘﮫﺪی ﺗﮫﺮاﻧﯽ از ﺟﻤﻠﻪ ﺷﺨﺼﯿﺖ ھﺎﯾﯽ ھﺴﺘﻨﺪ ﮐﻪ اﯾﻦ ﮐﺘﺎب ﺑﻪ ﻧﻘﻞ ﺗﻮﺻﯿﻪ ھﺎی ﭘﺰﺷﮑﯽ از ﺳﻮی اﯾﺸﺎن ﭘﺮداﺧﺘﻪ اﺳﺖ.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما