loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

قالب تشکل، تشکل غالب (درسنامه تشکل اسلامی)

3 (2)

ناشر امام عصر (عج)

تحقیق و تنظیم کتاب مرکز فرهنگی تبلیغی آینده سازان

سال نشر : 1392

تعداد صفحات : 203

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

حرکت در مسیر پیشرفت و عدالت، لوازمی را می طلبد تا بدان وسیله بتوان به قله های دانش و معنویت دست یافت. بی شک دو عامل لازم هی اصلی این حرکت اصیل هستند:
الف. بصیرت آگاهانه بر تحولات زمان؛
ب جهاد علمی و عملی در عرصه های مختلف اجتماعی.
زیرا انسان به واسطه ی علم و عمل حرکت می کند و اگر علم به بصیرت مجهز و عمل به روحیه ی جهادی و حماسی همراه گردد، در کارزار رقابت ها و تقابل ها، امیدی به فتح قله های دانش و معنویت وجود دارد.بصیرت و جهاد در گوشه نشینی و بریدگی از مردم و جامعه میسر نیست،بلکه مواجهه با سرد و گرم اجتماع و حضور مسئولانه میسر است، زیرا آن کس که در معرض خطرات و بحران ها و گلاویز با مشکلات و سختی است، نیاز به بصیرت را احساس و تجهیز به روحیه و عمل جهادی را ضروری می شمارد.بهترین نوع حضوری که این ظرفیت را دارد، حضور آگاهانه و فعالانه در جمع و نقش آفرینی تشکیلاتی است. تشکل و تشکیلات، نوعی رفتار جمعی است که آدمی را از تارهای خودساخته ی منیّت و فردیت خارج می سازد.
این کتاب در هشت درس به بیان تشکل اسلامی می پردازد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما