loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

صحیفه عصمت

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 16285 10003022
25,000 22,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این کتاب در شش فصل به رشته تحریر درآمده است.عصمت یا پاکدامنی یکی از مسائل مهم کلامی بوده و از دیرباز در ادیان مختلف مورد توجه و تامل قرار داشته است. اهمیت موضوع از یک سو و جایگاه زیرساختی آن نسبت به سایر مباحث کلامی از سوی دیگر، ضرورت پرداختن به آن را افزایش داده است. نکات اصلی و کلیدی موجود در این زمینه را می توان در پاسخ پرسش هایی از این دست یافت که با وجود این که انسان از غریزه برخوردار است، آیا عصمت با ویژگی های وی همخوانی دارد؟ آیا عصمت امری اختیاری است یا اجباری؟ عصمت انبیا و اولیا از کدام نوع است؟ قلمرو و مراتب آن کدام است؟ فلسفة استغفار و توبة معصومین چگونه ارزیابی می شود؟ نویسندگان این اثر تلاش کرده اند با رویکردی استدلالی و منطقی به این پرسش ها پاسخ گویند.

استناد های تاریخی این کتاب و نقل تاریخچه عصمت در ادیان دیگر از جمله مسیحیت و یهودیت و واکاوی این موضوع در تاریخ صدر اسلام و پاسخگویی به شبهاتی در خصوص سیره پیامبر اعظم(ص) و تاریخ انبیای عظام دیگر از بخش های روزآمد و جذاب این اثر برای جوانان به شمار می رود.

معنا و حقیقت عصمت، تاریخچه عصمت، امکان عصمت، عصمت و اختیار، قلمرو عصمت و پرسش هایی در زمینه عصمت عناوین فصول ششگانه «صحیفه عصمت» است
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما