loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سخن دوست: گزیده ای از سخنرانی های حضرت آیت الله ناصری حفظه الله درباره قطب عالم امکان حضرت ولی عصر (عج)

منتشرشده در مجله تربیتی اخلاقی خلق

4 (2)

ناشر خلق

گردآورنده کتاب مؤسسه فرهنگی دارالهدی

تحقیق و تنظیم کتاب سید حبیب حسینی رنانی

سخنران محمدعلی ناصری

سال نشر : 1391

تعداد صفحات : 144

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

این کتاب سخن دوستی است عالم و عاشق که عمرش را در عشق و دلداگی به امامش سپری نموده است. آن چنان مهر حضرت به دل و جانش نشسته که هر مجلس و هر فرصتی را غنیمت می شمارد تا دل ها را متوجه محبوبش کند و آن گاه که از او یاد می کند دانه های مرواریدی که از چشمانش جاری می شود چهره نورانیش را روشن تر و زیباتر می کند.
کتاب پیش رو متن نگارش یافته و تحقیق شده برخی از سخنرانی های عالم وارسته حضرت آیت الله ناصری اصفهانی حفظه الله می باشد که با موضوع مهدویت تحت عنوان محو دلدار در نشریه تربیتی اخلاقی خلق در شماره های متعدد منتشر گردیده است و اکنون در این مجموعه با چینش و تنظیم مناسب در اختیار دوستان و علاقه مندان حضرت ولی عصر ارواحنا فداه قرار می گیرد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

s a h

کتاب بسیار زیبا و روانی است که اطلاعات معرفتی و شناختی خوبی از آقا امام زمان علیه السلام از زبان دلسوخته این راه یعنی آیت الله ناصری حفظه الله به ما میدهد.

1 فروردین 1399

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما