loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

دانشگاه و دانشگاهیان از دیدگاه امام خمینی (س)

تبیان دفتر چهاردهم

5 (1)
خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 16334 10003022
85,000 76,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب «دانشگاه و دانشگاهیان از دیدگاه امام خمینی (س)» دفتر چهاردهم از آثار موضوعی تبیان ها است.
این اثر آرا و افکار حضرت امام درارتباط با نقش و اهمیت دانشگاه ها و مجامع علمی در ایجاد تحولات اجتماعی و لزوم توجه این قشر به وظایف، تکالیف و حقوق خود در جهت پیشبرد اهداف متعالیه دین اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشد. این مجموعه مشتمل بر هشت فصل با عناوین ذیل است که به همت معاونت پژوهشی مؤسسه تدوین شده است:
ارزش علم، دانشگاه قبل از انقلاب اسلامی، دانشگاه و انقلاب فرهنگی، رسالت دانشگاه، اساتید در کلام امام، دانشجو در کلام امام، تحصیلات خارج از کشور وحوزه و دانشگاه.

در تنظیم قطعات منتخب هر یک از فصول و عنوان های فرعی، ترتیب و توالی تاریخی صدور آنها از طرف امام ملاک عمل بوده است نه توالی منطقی مطالب و مشخصات کامل مآخذ براساس شماره مسلسل مندرج در پایان هر فیش در انتهای کتاب آورده شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما