loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کلیدهای پیشرفت: عوامل و موانع فرهنگی کار، تولید و سرمایه

ناشر بنیاد بعثت

نویسنده محمدحسن قدیری ابیانه

سال نشر : 1391

تعداد صفحات : 335

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

این کتاب در 9 فصل به ارزیابی همه جانبه موضوع پرداخته است. کتابی که نویسنده آن را به مقام معظم رهبری تقدیم نموده است.

فرهنگ و اشتغال، توطئه های استکبار برای تضعیف فرهنگ کار، ضعف ها و قوت ها، مطالبات مردمی و راهکارهای تحقق آن همراه با نمودارهای متعددی که درک مطلب را آسان می کند، بحران در غرب، دیدگاه اسلام، جملات قصار، اشعار و نیز ضرب المثل های ایرانی و خارجی در این ارتباط، فشارها و فرصت ها، ابعاد تحریم ها، مقدم ای لازم برای طراحی راهبردها است که با دقت و با استفاده از روش علمی مدیریت استراتژیک استخراج و به زبان ساده تنظیم و ارائه گردیده ا ست.

راهکارها و نیز پیشنهاداتی برای تحقیقات بعدی نیز در پایان کتاب درج شده است.

کتاب با این عبارات آغاز می گردد:

تقدیم
" مقام معظم رهبری در بیانات خویش در تاریخ 18/8/1385 در دیدار دانشگاهیان سمنان فرمودند: درباره ی مشکلات اجتماعی ای که در کشور وجود دارد، تحقیق کنیم و راه ریشه کن کردن اینها را پیدا کنیم و به دنبال این برویم که راه مبارزه با اسراف چیست. اسراف یک بیماری اجتماعی است. راه مبارزه با مصرف گرایی چیست؟ راه مبارزه با ترجیح کالای خارجی بر کالای ساخت داخل چیست؟ اینها تحقیق می خواهد. در دانشگاهها پروژه های تحقیقی بگیرید، استاد و دانشجو کار کنید، نتیجه ی تحقیق را به مسئولان کشور بدهید؛ به رسانه ها بدهید تا سرریز شود و فرهنگ سازی شود. این، می شود پیشرفت.

این کتاب، در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی به مقام معظم رهبری، حضرت آیتالله العظمی خامنه ای که همواره بر نقش فرهنگ در پیشرفت همه جانبه کشور و بر ضرورت اصلاح فرهنگ عمومی و تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف تاکید فرموده اند تقدیم میگردد."
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما