loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

از طرح خاورمیانه بزرگ تا خاورمیانه بزرگ اسلامی

ناشر خبرگزاری فارس

نویسنده زهرا صادقی نقدعلی

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 79

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 16563 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
25,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

طرح خاورمیانه بزرگ به منظور کمک به کشورهایی همانند عربستان سعودی، لبنان و الجزایر برای الحاق به سازمان تجارت جهانی، از سوی آمریکا مطرح گردید.
طرح مذکور از یکسو با مخالفت شدید کشورهای عربی و از سوی دیگر با سوء ظن و تردید کشورهای عضو اتحادیه اروپا مواجه گردید؛ از یکسو کشورهای عربی هراسان از پیامدهای آن برای دولت های خود این طرح را دخالت در امور داخلی خود می انگاشتند و از سوی دیگر کشورهای اروپایی نیز در عین پشتیبانی از این طرح، آن را غیر واقع بینانه و بلندپروازانه دانستند.
در مقابل، خاور میانه اسلامی با ظهور خود، مختصات متفاوتی را بر منطقه حاکم می سازد.در قالب این طرح، رویکرد اسلامی برای ساخت و اداره جامعه و تحقق عدالت، کرامت و آزادی در منطقه شکل می گیرد.
این کتاب به بررسی ابعاد مختلف این دو نظریه می پردازد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما