loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

بنی هندل

تاکسی نگاری (مردم نگاری گفت و گو های تاکسی)

ناشر آرما

نویسنده محسن حسام مظاهری

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 184

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 16621 10003022
30,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

کتاب «بنی هندل» اثر محسن حسام مظاهری شامل مردم نگاری گفت و گوهای تاکسی است. مجموعه نخست از دست نوشته های مظاهری پیش از این در بهمن 1391 به همت نشر افق و با نام «مامور سیگاری خدا» منتشر شد.

به گفته نویسنده کتاب، در جلد نخست این مجموعه تنها تاکسی نوشت های دو شهر اصفهان و تهران آورده شده است اما در جلد دوم علاوه بر این دو شهر نویسنده به گفت وگوهای مردم در تاکسی های ساری، مشهد، رشت، اهواز نیز پرداخته است.

محسن حسام مظاهری درباره تفاوت جلد نخست با جلد دوم گفته است: در جلد نخست بیشتر به دنیال یک روایت داستانی اما مستند بوده ام در حالی که در جلد دوم سعی کردم تا الگوهای مشترک در گفت وگوهای مردمی در شهرهای مختلف را دنبال کنم به طور مثال یک راننده تاکسی رشتی، در رشت از زندگی خود ناراضی است و می خواهد در اصفهان زندگی کند و همین الگو در اصفهان وجود دارد و راننده تاکسی اصفهانی می خواهد در رشت زندگی کند! در واقع نارضایتی از محل زندگی یک الگوی مشترک در گفت وگوهای درون تاکسی است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما