loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

محوریت باطل در عالم

ناشر جواهریان

سخنران روح الله قرهی

سال نشر : 1391

تعداد صفحات : 103

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

در این کتاب، محوریت باطل در عالم از ابتدای خلقت تا زمان وفات حضرت رسول اکرم(ص) بررسی و تبیین شده است. با توجّه به این که سرآغاز ترویج تفکّر مهدویت، دشمن شناسی بوده و تا محوریت باطل در عالم شناسایی نشده و مورد هدف قرار نگیرد، نشر معارف ناب میسّر نخواهد شد.
در این اثر تلاش شده تا با استفاده از بخشی از تحقیقات «آیت الله دکتر روح الله فرهی» در قالب سخنرانی، اشاراتی تاریخی و بیان کلیات محوریت باطل از ابتدای خلقت تا پایان زندگی حضرت ختمی مرتبت(ص) شناسایی شود.
کتاب، مشتمل بر شش فصل است. در فصل نخست به بررسی اصل تاریخ، خصوصیت، عوامل تحریف و آغاز عناد در آن پرداخته شده و در فصل بعدی واقعیت وجودی شیطان، مطالعه گردیده است. فصل سوم کتاب، به معرّفی قوم بنی اسرائیل اختصاص دارد و در فصل چهارم، نگارنده به شناخت یهود و بررسی برخی خصایص این قوم از منظر قرآن کریم پرداخته است. در فصل پنجم، انحراف تثلیث و نقش یهود در شکل گیری آن شرح داده شده و در آخرین فصل، موضع گیری یهود در برابر اسلام و رسول اکرم(ص) بررسی و تبیین گردیده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

حسین مظفری

سلام علیکم///لطف کنید و این کتابو تهیه کنید

25 مرداد 1398

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما